Aktiviti tahunan anjuran Perpustakaan Awam Negeri Perlis dan Badan Kebajikan Sukan & Rekresi, Perbadanan Perpustakaan Awam Negeri Perlis. Tarikh : 24 Mac 2015 - 1 April 2015. Pelbagai aktiviti dijalankan setiap hari. Pakat-pakat mai!

Friday, March 6, 2015

Pertandingan Fotografi Menarik : saya @ Perpustakaan Awam Negeri Perlis (terbuka sepanjang karnival)

Para pengunjung Karnival Buku Perlis berpeluang menyertai Pertandingan Fotografi Menarik : saya @ Perpustakaan Awam Negeri Perlis.

Syarat-syarat:

1. Gambar tersebut haruslah mempunyai suasana berlatar belakangkan salah satu tempat berikut:

  •  Karnival Buku Perlis
  • Perpustakaan Bestari Samsung
  • Perpustakaan Awam Negeri Perlis, Kangar
  • Perpustakaan Kanak-Kanak
2. Hanya 1 keping sahaja gambar dibenarkan
3. Sila berikan butiran nama peserta serta penerangan mengenai gambar tersebut.
4. Sila whatsup gambar tersebut pada Pn. Zairina Hashim, 0174696110. penghantaran gambar sepanjang karnival iaitu 24 Mac 2015 - 1 April 2015.
5. Pihak urus setia berhak menyiarkan gambar tersebut untuk tujuan promosi.

Contoh :

Keterangan : saya  bersama Petugas Perpustakaan Bestari Samsung

Keterangan : saya @ Perpustakaan Bestari Samsung

Keterangan : Saya @ Karnival Buku Perlis sertai aktiviti origami




0 comments :

Post a Comment

© Karnival Buku Perlis 2015 , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena